Συχνές Ερωτήσεις

– Με ποιους τρόπους μπορώ να κάνω παραγγελία;

Οι τρόποι παραγγελίας είναι:
· Μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
· Τηλεφωνικά στο 2102772482.
· Στέλνοντας email στο [email protected] γράφοντας το προϊόν που θέλετε με τον κωδικό του και τα στοιχεία επικοινωνίας σας (ονομ/μο, τηλέφωνο, διεύθυνση).

– Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω τις αγορές μου;

Οι τρόποι πληρωμής είναι:
· Με Πιστωτική Κάρτα Visa, Maestro, American Express ή MasterCard οποιαδήποτε τράπεζας.
· Μέσω PayPal.
· Με τραπεζική κατάθεση.
· Με Αντικαταβολή Μετρητοίς.
· Με άτοκες δόσεις στην Πιστωτική σας Κάρτα Visa, Maestro, American Express ή MasterCard οποιαδήποτε τράπεζας. (ο διαθέσιμος αριθμός δόσεων μεταβάλλεται αναλόγως του πληρωτέου ποσού)

– Μπορώ σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν μείνω ικανοποιημένος να κάνω αλλαγή;

Βεβαίως! Για περισσότερες λεπτομέρειες παρακαλούμε να διαβάσετε την ενότητα «ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ-ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ».

– Μπορώ σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν μείνω ικανοποιημένος να ζητήσω επιστροφή χρημάτων;

Βεβαίως! Για περισσότερες λεπτομέρειες παρακαλούμε να διαβάσετε την ενότητα «ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ-ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ».

– Ποιο είναι το χρονικό περιθώριο κατά το οποίο μπορώ να ζητήσω την επιστροφή χρημάτων;

Εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής. Εάν η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός 10 εργασίμων ημερών τότε η εταιρία μας δύναται να μην αποδεχτεί την επιστροφή. Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.

– Μπορώ προϊόν που αγόρασα ηλεκτρονικά να το επιστρέψω σε φυσικό κατάστημα;

Έχετε και την επιλογή -αν επιθυμείτε- να πραγματοποιήσετε την αντικατάσταση του προϊόντος που προμηθευτήκατε και σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα. Στην περίπτωση αυτή είναι απαραίτητη η προσκόμιση του παραστατικού αγοράς ή κάρτας αλλαγής. Δείτε τα φυσικά καταστήματα εδώ.

– Μπορώ προϊόν που αγόρασα ηλεκτρονικά να το επιστρέψω σε φυσικό κατάστημα και να ζητήσω επιστροφή χρημάτων;

Όχι, σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, αυτή μπορεί να γίνει μόνο μέσω του eshop μας. Αφού λοιπόν μας επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε (το κόστος επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνει εσάς), εμείς θα σας πιστώσουμε την αξία αγοράς του (τραπεζικά αν η αγορά πραγματοποιήθηκε με αντικαταβολή, ή μέσω πιστωτικής ή PayPal αντίστοιχα).

– Ποια είναι η χρέωση για μεταφορικά εντός Ελλάδος;

Για αποστολές εντός Ελλάδος το κόστος αποστολής είναι δωρεάν σε αγορές άνω των 20€ (σε αγορές αξίας κάτω των 20€ η χρέωση μεταφορικών είναι 3€).

– Έχω την επιλογή των άτοκων δόσεων;

Για αγορές άνω των 100€ μπορούν να γίνουν έως και 6 άτοκες δόσεις.

– Μπορώ να αγοράσω ένα προϊόν ηλεκτρονικά και να ζητήσω αποστολή δώρου σε κάποιον φίλο μου;

Βεβαίως, αρκεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία του παραλήπτη, και να επιλέξετε τρόπο πληρωμής πιστωτική κάρτα, PayPal ή τραπεζική κατάθεση.

– Πώς προσθέτω είδη στο καλάθι αγορών;

Αφού επιλέξετε κατηγορία και το προϊόν που σας ενδιαφέρει, επιλέγετε χρώμα, ποσότητα ή μέγεθος και τότε πατάτε το κουμπί ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ.

– Ποια είναι η πολιτική επιστροφών σας;

Παρακαλούμε να διαβάσετε την ενότητα «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ»

– Πώς αντιμετωπίζεται η περίπτωση να μην παραλάβω αυτά που αγόρασα;

Σε κάθε περίπτωση η εταιρία courier με την οποία συνεργαζόμαστε θα επικοινωνήσει μαζί σας (για τον λόγο αυτό είναι αναγκαία η συμπλήρωση του τηλεφώνου σας στα στοιχεία που μας δίνετε). Μπορείτε όμως και εσείς να έρθετε σε απευθείας επαφή με το τοπικό γραφείο ανά τον κόσμο. Φυσικά η εταιρία μας θα είναι πάντα στην διάθεση σας στο τηλέφωνο 2102772482 ή στείλτε μας email στην διεύθυνση [email protected].

– Πώς μπορώ να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά την παραγγελία μου;

Όταν ολοκληρώσετε τις αγορές σας, θα λάβετε ένα email το οποίο θα σας επιβεβαιώνει την παραγγελία σας αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας. Σε αντίθετη περίπτωση παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με την εταιρία στο τηλέφωνο 2102772482 ή να μας αποστείλετε email στην διεύθυνση [email protected].

– Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία που έχω ολοκληρώσει;

Εάν για τον οποιονδήποτε λόγο θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, επικοινωνήστε μαζί μας στο 2102772482 ή ηλεκτρονικά στο [email protected] έχοντας στην διάθεση σας το αριθμό παραγγελίας. *Ακυρώσεις γίνονται δεκτές έως και 5 ώρες από την ώρα της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει προχωρήσει και βρίσκετε στην διαδικασία μεταφοράς ο πελάτης θα επιβαρύνεται τα έξοδα μεταφοράς.

– Ποιο είναι το κόστος επιστροφής προϊόντων?

Τα έξοδα της επιστροφής τα χρεώνεται η επιχείρηση μόνο σε περίπτωση δικού μας λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιβαρύνουν το πελάτη.
Το κόστος των επιστροφών είναι 3,00€ .