Επιστροφές - Αποστολές

Πολιτική Επιστροφών

Θα πρέπει άμεσα και το αργότερο εντός 7 ημερών από την παράδοση του/των προϊόντος/-ων σε εσάς ή σε πρόσωπο που  μας έχετε υποδείξει, να ενημερώσετε την εταιρία για την ύπαρξη του ελαττώματος. Από την στιγμή που η εταιρία λάβει γνώση του περιστατικού, θα πρέπει εντός 14 ημερών να αποστείλετε το προϊόν στην εταιρία στην κατάσταση που το έχετε παραλάβει, χωρίς περαιτέρω φθορές, αλλοιώσεις κλπ. και στην αρχική του συσκευασία, όπου θα περιλαμβάνονται και όλα τα συνοδευτικά έγγραφα (πχ. οδηγίες χρήσης κλπ), προκειμένου να ελεγχθεί το προϊόν και να διαπιστωθεί το ελάττωμα που έχετε αναφέρει.

Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που και παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές. Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν σε άριστη κατάσταση (χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες) και με όλα τα έγγραφα της αποστολής (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Απόδειξη Λιανικής κλπ). Επιστροφές οι οποίες δεν πληρούν τις παραπάνω συνθήκες ΔΕΝ γίνονται αποδεκτές και επιστρέφονται στον πελάτη.

Σας ενημερώνουμε πως δεν δεχόμαστε επιστροφές σε συγκεκριμένα προϊόντα για την προστασία του καταναλωτικού κοινού:

  1. Μαξιλάρια ύπνου, γεμίσεις μαξιλαριών, παπλώματα, επιστρώματα κρεβατιού,  επιστρώματα μαξιλαριού δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής.
  2. Δεν πραγματοποιούνται αλλαγές σε εποχιακά είδη
  3. Επιστροφές προϊόντων κατόπιν παραγγελίας: πετσέτες με κέντημα , κουρτίνες κτλ.

 

-Κόστος Επιστροφών

Η πρώτη επιστροφή καθώς και και η πρώτη αντικατάσταση είναι ΔΩΡΕΑΝ με τη χρήση της συνεργαζόμενης εταιρίας Courier! Σε περίπτωση δεύτερης επιστροφής  που αφορά στην ίδια παραγγελία τα έξοδα για την επιστροφή και την παραλαβή της παραγγελίας θα πρέπει να καλυφθούν από τον πελάτη.
 
Τα έξοδα επιστροφής του ελαττωματικού προϊόντος βαρύνουν την εταιρία, εφόσον η επιστροφή γίνει με τον ενδεδειγμένο και τυποποιημένο τρόπο επιστροφής που υποδεικνύει εταιρία. Σε περίπτωση που εσείς επιλέξετε διαφορετικό τρόπο αποστολής του ελαττωματικού προϊόντος, τότε τα έξοδα αποστολής βαρύνουν εσάς.
 

-Διαδικασία Επιστροφών

1. Επικοινωνήστε μαζί μας
Επικοινωνήστε μαζί μας με email στην διεύθυνση [email protected], αναφέροντας το ονοματεπώνυμο και τον αριθμό παραγγελίας σας, καθώς και το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή του προιόντος. Εναλλακτικά μπορείτε να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά στο 210 2772482.
 
2. Επικοινωνήστε με την Γενική Ταχυδρομική
Επικοινωνήστε τηλεφωνικά στο 210 4851100 για να ενημερώστε την Γενική Ταχυδρομική να παραλάβει το προιόν απο την διεύθυνση που θα υποδείξετε χωρίς καμία επιβάρυνση για εσάς. Εναλλακτικά μπορείτε να το παραδώσετε εσείς σε οποιοδήποτε κατάστημα της Γενικής Ταχυδρομικής.
 
3. Αποστείλετε το δέμα σας ΔΩΡΕΑΝ 
Παραδώστε το δέμα προς επιστροφή στη Γενική Ταχυδρομική με χρέωση παραλήπτη.  
 Η διεύθυνση επιστροφής είναι η ακόλουθη:
 
Αναξαγόρα 19, Ν. Ιωνία
Τ.Κ. 14231
ΤΗΛ: 210 2772482
 
-Επιστροφή Χρημάτων
 

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση με νέο προϊόν, η διαδικασία επιστροφής χρημάτων γίνεται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της επιστροφής στην αποθήκη μας και είναι εξαιρετικά απλή αρκεί να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά στο 2102772482 ή μέσω email στο [email protected].

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται στο αρχικό μέσο πληρωμής, εκτός κι αν κατά την αγορά επιλέξατε ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή. Η επιστροφή χρημάτων σε αυτήν την περίπτωση θα πραγματοποιείται μέσω κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη.

Απαραίτητη προϋπόθεση ο πελάτης να ενημερώνει μέσω email στο [email protected] για τον αριθμό λογαριασμού του (IBAN), την τράπεζα στην οποία διατηρεί τον λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου όπως αυτό αναγράφεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας, ο δικαιούχος ή συνδικαιούχος του αριθμού λογαριασμού, θα πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο με αυτό που επιλέχθηκε στα στοιχεία τιμολόγησης και αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.

-Ακύρωση Παραγγελίας

Εάν για τον οποιονδήποτε λόγο θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, επικοινωνήστε μαζί μας στο 2102772482 ή ηλεκτρονικά στο [email protected] έχοντας στην διάθεση σας το αριθμό παραγγελίας. *Ακυρώσεις γίνονται δεκτές έως και 5 ώρες από την ώρα της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει προχωρήσει και βρίσκετε στην διαδικασία μεταφοράς ο πελάτης θα επιβαρύνεται τα έξοδα μεταφοράς.

-Αποστολές προϊόντων

Οι αγορές που πραγματοποιούνται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα αποστέλονται βάσει της μεθόδου αποστολής που έχετε επιλέξει κατά τη διαδικασία του checkout. Μπορείτε να επιλέξτε είτε αποστολή κατ’ οίκον, είτε να παραλάβετε την αγορά σας σε κάποιο από τα καταστήματά μας, στη Ν. Ιωνία ή στο Χαλάνδρι. Εάν επιλέξετε παραλαβή από κατάστημα, τα  έξοδα αποστολής είναι δωρεάν

Εάν η παραγγελία σας ξεπερνά τα €29  δεν θα να χρεωθείτε μεταφορικά. Για παραγγελίες κάτω των 29€ η χρέωση θα είναι 3€. Σε περίπτωση που επιλέξετε τρόπο πληρωμής μέσω αντικαταβολής η χρέωση θα είναι 2€ επιπλέον για όλες τις παραγγελίες.

Αν υπάρξει κάποιο πρόβλημα στη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας (όπως για παράδειγμα έλλειψη κάποιου προϊόντος από τον κατασκευαστή), ένας εκπρόσωπός μας θα σας καλέσει στο τηλέφωνο επικοινωνίας που έχετε δώσει, προκειμένου να βρούμε μαζί μια λύση για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας.

Όλες οι παραγγελίες χρειάζονται 1-5 εργάσιμες μέρες για να εκτελεστούν (Τα Σαββατοκύριακα δε θεωρούνται εργάσιμες). Σε περίπτωση που τα προϊόντα που έχετε διαλέξει δεν βρίσκονται σε άμεση διαθεσιμότητα, η παραγγελία σας θα σταλεί από εμάς ακριβώς την ημέρα που θα συλλέξουμε τα προϊόντα.

Αν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο, απαιτήσετε την παραγγελία σας νωρίτερα, μπορείτε να μας καλέσετε για να δούμε πως μπορούμε να την τροποποιήσουμε ώστε να την έχετε το συντομότερο δυνατόν. Θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για την εξυπηρέτησή σας.